⭐⭐⭐⭐
Enkel skyddad ställplats på grusplan. Några platser med el. Riktigt fin plats i uråldrig bymiljö mitt i tivedenskogen med flertal vandrings- och mtb-leder och i närhet till nationalparken. Enkla men rena och fräscha serviceinrättningar inrymda i byns gamla byggnader. Bastu, duschar o toaletter. Café och restaurang som serverar bl a högklassiga pizzor gjorda med finess.
- Anders Hultén
⭐⭐
Bra. Omgivningarna var fina, huvudsakligen MTB-spår men helt ok att vandra....Dåligt. Dyrt, 250SEK med el för en plats utan ens en soptunna. Två slita och otrevliga toaletter och en färskvattenslang på husväggen ca 100m bort. Duschar och toa i väldigt slitet skick ca 1 km bort. Där fanns kök och de enda diskmöjligheterna som i o f var ok. Det var där soptunnorna stod. Tråkig meny i serveringen om man nu inte gillar udda pizzor utan skinka, salami eller annat som ger lite smak. Allt annat var rätt dyrt också. Så 100SEK hade varit rimligt för platsen.
- Gunnar Djerf