⭐⭐
Härlig lugn camping som startade up 5/6 igen efter 15år i träda. Mycket jobb kvar för att återställa. Får en två i betyg pga nuvarande standard.
Typ -80 tals standard på byggnader men allt är rent och fint.
Christoffer som är ägare är jättetrevlig.
Dom har även ett mindre café i herrgårds byggnaden.
Verkligen ett ställe med potential direkt vid Mälaren. Kostade 300:- natt.
- Christer Rydberg
