⭐⭐⭐⭐⭐
Bra och jämna ställplatser. Lugnt och skönt och vilken natur! Från bilen skådade vi diverse sjöfåglar som häckade men även höger och havsörn. Om man gillar klippor och havsbad kan jag säga att det här stället är nästan som västkusten (jag är östgöte sedan 25 år och letar ständigt efter platser som liknar Göteborg och Bohuslän där jag växte upp.) vi är helnöjda efter helgens tripp. Bygg gärna ut med el och toa men vi kommer snart tillbaka iaf i vilket fall.
- Pia Krook
